Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

OTEVÍRACÍ DOBA:                    

Pondělí10:00 - 14:00
14:00 - 18:00
10:00 - 14:00
14:00 - 18:00
10:00 - 14:00
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek

 

 

KAMENNÁ PRODEJNA
V PODĚBRADECH

Palackého 46/13
Pasáž Atrium

tel.: 725 293 140 

(bývalý sport, vedle hotelu Soudek)

 

DÁRKOVÉ POUKAZY V PRODEJI
 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY ( Obchodní podmínky ke stažení v PDF zde. )

obchodní společnosti Jana Kozáková
se sídlem Budovcova 1147/82, Poděbrady 29001
identifikační číslo: 62995456
daňové identifikační číslo: CZ7462010820
zapsané v živnostenském rejstříku pod č.j.120/19626/2016/Čer
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové
adrese www.bosaviky.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Jana Kozáková, se sídlem Budovcova 1147/82, Poděbrady 29001, identifikační číslo: 62995456, zapsané v živnostenském rejstříku pod č.j.120/19626/2016/Čer (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 365 dní nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Daň z přidané hodnoty je v sazbě 21 %. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo na nedodání zboží v případě chybného zobrazení ceny nebo produktu.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).



3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.14. Prodávající může nabízet zboží jen na území České a Slovenské republiky. Do ostatních zemí je platné exportní omezení.

4. Cena zboží a platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
 

4.1.1. v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou v provozovně prodávajícího na adrese Jana Kozáková - Bosá Viky, Palackého 46, 290 01 Poděbrady. Aktuální pracovní doma je uvedena na http://www.bosaviky.cz

4.1.2. v hotovosti, nebo platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

4.1.3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.2800982638/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);

4.1.4. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému;


4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Ceník doručení:

Dopravné a balné při objednávce nad 2 500,- Kč: ZDARMA
Osobní odběr: ZDARMA- v kamenném obchodě Bosá Viky, Palackého 46, Poděbrady

Dopravné a balné :
Přepravce GLS 130,- Kč
Dobírka : 50,- Kč

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

4.9. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu a zašle mu ji společně se zásilkou.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
 

5.1.1. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

5.1.2. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a vyzkoušel na bosou nohu z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

5.1.3 pokud prodávající před jejím podpisem sdělil kupujícímu skutečnost, kdy nemá právo od kupní smlouvy odstoupit


5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@bosaviky.cz

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. Přeprava a dodání zboží

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. Práva z vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až § 1925, § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
 

7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu, na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy byl prodávajícímu oznámen výskyt vady.

7.6. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího. To neplatí, žádá-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

7.7. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

8. Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

1. Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“) a vztahuje se na spotřební zboží a to konkrétně obuv (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v reklamační lhůtě či záruční době uplatňována práva Kupujícího z vadného plnění (dále jen „Reklamace“).
2. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek (dále jen „OP“). Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s OP a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen. V případě rozporu OP a Reklamačního řádu má přednost Reklamační řád.
3. Zákazníkem internetového obchodu www.bosaviky.cz je Kupující-spotřebitel ve smyslu § 419 Občanského zákoníku (dále jen “Kupující“)
4. Prodávající společnost Jana Kozáková, Budovcova 1147/82, Poděbrady, IČ: 62995456 (dále jen „Prodávající“) při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který dodává Kupujícímu Zboží.

II. Prevence

1. Zboží je nutné vybírat s ohledem na zátěž a vhodnost použití pro danou aktivitu či sport. Je potřeba zvolit vhodný druh a velikost – u barefoot obuvi doporučujeme 6–8 mm extra místa v přední části obuvi, nikoli méně, aby noha v obuvi mohla správně pracovat. Dbejte na vhodnost daného materiálu a podrážky pro účel použití, za kterým obuv kupujete. Nevhodně zvolený typ, velikost nebo tvar Zboží vůči vašemu chodidlu nemůže být důvodem k pozdější reklamaci. Pouze Zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití Zboží.
2. Po celou dobu užívání zakoupeného Zboží je nutné, aby Kupující věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto Zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu.
3. Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu Zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná, nevhodná nebo nedostatečná údržba Zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost.
4. Abyste s našimi výrobky byli maximálně spokojeni, doporučujeme vám prostudování tohoto návodu a dodržování doporučení, jak vaši obuv správně udržovat:
 

a) Obuv noste vždy řádně zašněrovanou, aby nedocházelo k poškození vnitřních částí, jako je stélka či pata. Obuv obouvejte a vyzouvejte zásadně řádně rozvázanou, nikdy způsobem zouvání “boty o botu”! Používejte obuvnickou lžíci. Obuv používejte pouze suchou. Obuv střídejte a nenoste každodenně jednu a tu samou obuv. Nedodržením těchto pokynů se může výrazně zkrátit životnost obuvi. Po použití ve vlhkém prostředí nechte obuv co nejdříve řádně vysušit. V případě, že obuv používáte s vnitřní stélkou, vždy jí při sušení vyjměte. Vnitřní stélku doporučujeme používat pouze ze začátku nošení barefoot obuvi a v zimních měsících; jinak ji pro dosažení nejlepšího pocitu bosé chůze doporučujeme vyjmout.

b) Doporučený postup sušení: Po vyjmutí vnitřní vložky vycpěte mokrou obuv novinami a sušte při pokojové teplotě. Obuv je potřeba střídat a nenosit každodenně jednu a tu samou, v opačném případě nestihne řádně vyschnout. Obuv zásadně neperte v pračce, ani nesušte v sušičce nebo na horkém topení, výrazně tím snižujete funkčnost a životnost obuvi.

c) V případě znečištění textilních částí doporučujeme jednoduché čištění vlažnou vodou a houbičkou či kartáčkem s možným použitím mýdlové vody (nikoli prášku na praní nebo saponátu). Kartáčem či houbičkou nečistoty opatrně odstraňte.

d) Povrch obuvi ze syntetických materiálů se snadno čistí vlhkým hadříkem. Po umytí obuv ošetřete čistým suchým hadříkem. Obuv z hladkých usní po očištění kartáčem nebo jemně navlhčeným hadříkem ošetřete krémem na obuv v barvě materiálu a po uschnutí přeleštěte flanelovým hadříkem. Pro zlepšení vzhledu, životnosti a zvýšení voděodolnosti můžete použít bezbarvé i barevné impregnační přípravky (dle barvy materiálu).

e) Obuv ze světlých usní po ošetření vhodným krémem mírně ztmavnou.

f) Před ošetřením zkontrolujte symboly na etiketě s informací o druhu materiálu a jeho doporučeném způsobu ošetření.


III. Odpovědnost Prodávajícího

1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
 

a) má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,

c) Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,

e) Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 
2. Ke Zboží je přikládán daňový doklad, který slouží k uplatnění reklamace.

3. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží pro vadu, na kterou Prodávající Kupujícího před převzetím Zboží upozornil, nebo kterou Kupující sám způsobil.

4. Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním, u Zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použitého Zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo Zboží při převzetí Kupujícím.

5. Vyskytne-li se u zakoupeného Zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

6. Vadou se rozumí změna (vlastnosti) Zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodného konstrukčního řešení.

7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) Zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je Zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu

8. Práva z odpovědnosti za vady Zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla:
 

  •  mechanickým poškozením nebo neúměrným znečištěním Zboží, nebo
  • prokazatelně nedovolenými zásahy, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením, nebo
  • prokazatelně nesprávným užíváním, nebo
  • užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání, nebo
  • prokazatelně používáním v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy věci, nebo
  • praním v pračce.

9. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností Zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může Zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet. Záruční doba je obecná administrativní lhůta, která nemá žádnou přímou souvislost s obvyklou životností konkrétního výrobku.

10. Všechny výše uvedené podmínky jsou prodávajícím závazně vyhodnoceny teprve po doručení reklamovaného Zboží a všech dalších požadovaných náležitostí (vyplněného reklamačního listu s č. faktury) Prodávajícímu. Pokud je požadavek Kupujícího na reklamaci vyhodnocen Prodávajícím jako oprávněný, je neprodleně vyřízen.

11. Zboží zaslané k reklamaci na náklady Prodávajícího a Zboží řádně neočištěné nebude přijato k reklamačnímu řízení a bude vráceno zpět Kupujícímu na jeho náklady.

12. Kožené části i některé vnitřní části Zboží jsou dobarvovány a zpočátku použití mohou při zvýšeném pocení či provlhnutí barvit (tyto barvy jsou zdravotně nezávadné). Nerovnoměrná kresba líce a částečná rozdílnost barevného odstínu a přírodní znaky (jizvy,vrásky) nejsou vadou, nýbrž charakteristickým znakem přírodních usní.

IV. Převzetí Zboží

1. Kupující při osobním převzetí Zboží od Prodávajícího zkontroluje přebírané Zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů. Kupující při převzetí Zboží od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost firemní pásky s logem, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu.
2. Kupující dále v den převzetí Zboží zkontroluje kompletnost Zboží, zejména že balení je neporušené a obsahuje Zboží a jeho veškeré příslušenství.
3. Veškeré nesrovnalosti je třeba Prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě. Při převzetí Zboží od přepravce je nutno vyznačit vše v předávacím protokolu přepravce a informovat bez zbytečného odkladu Prodávajícího.
4. Zjistí-li Kupující na Zboží či zásilce nesrovnalosti, není povinen takovéto Zboží či zásilku převzít.

V. Práva Kupujícího z vadného Zboží

1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí.
2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání Zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení Zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu Zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.
3. Nemá-li věc vlastnosti uvedené v článku III. odst. 1 tohoto Reklamačního řádu, může Kupující požadovat i dodání nového Zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Kupující požadovat jen výměnu této součásti, není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, jedná se o nepodstatné porušení smlouvy a v takovém případě má Kupující vždy právo výhradně na bezplatné odstranění vady opravou věci.
4. Právo na dodání nového Zboží nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující právo od smlouvy odstoupit. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje stejná vada, jež byla v reklamační lhůtě či záruční době již nejméně dvakrát odstraňována a která se znovu vyskytne. O větší počet vad se jedná také v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
5. Pokud Kupující od smlouvy neodstoupí ani neuplatní právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo v případě, že by zjednání nápravy působilo značné obtíže Kupujícímu.
6. Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem.
7. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako Zboží bez vady má Kupující právo požadovat výměnu Zboží za nové bezvadné (na přání Kupujícího lze vyměnit za jakékoliv Zboží), nebo odstoupit od kupní smlouvy.
8. V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání Zboží (např. vady estetické) a Kupující nepožaduje výměnu Zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.
9. Vyřídí-li se reklamace výměnou vadného Zboží za nové, běží lhůta pro uplatnění reklamace opětovně od okamžiku převzetí nového zboží Kupujícím.
10. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě.

VI. Reklamace Zboží

1. Reklamaci zboží může kupující uplatnit osobně nebo odesláním zboží na adrese: Jana Kozáková – Bosá Viky, Palackého 46, Poděbrady 29001
2. Kupující označí číslo objednávky, číslo prodejního dokladu, typ zboží a jeho vzor, a popis závady. Dále pak č. bankovního účtu, na který by v případě uznání reklamace, byla kupní cena včetně dopravného odeslána. Dále uvede preferovaný způsob vyřízení reklamace: a) odstranění vady, b) sleva z kupní částky, c) výměnu zboží, d) vrácení kupní částky, nebo e) jiné (uveďte)
3. Současně odešle reklamované zboží.
4. Reklamované zboží by mělo být řádně vyčištěno a v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami. V opačném případě může dojít k zamítnutí reklamace z těchto důvodů.
5. Kupující může stáhnout vzorový Reklamační formulář.
6. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly Prodávajícímu zaslány, budou vráceny odesílateli. Reklamované Zboží nelze zaslat na dobírku, ta nebude přijata.

VII. Vyřízení reklamace

1. Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od oznámení výskytu vady.
2. Při uplatnění reklamace obdrží Kupující písemné potvrzení - reklamační protokol, který mu slouží jako doklad při vypořádání reklamace. Kupující je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu. V reklamačním protokolu jsou informace, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je Kupujícím požadován.
 

a) V případě oprávněné reklamace (nebude se jednat např. o vadu způsobenou mechanickým poškozením apod.) má Kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného Zboží. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu). Kupující o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
b) Je vhodné Zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože Prodávající neručí za případné mechanické poškození Zboží před jeho přijetím.
c) Prodávající neručí za škody způsobené přepravcem, pokud bude Kupujícímu doručena poškozená zásilka (poškozený, potrhaný, deformovaný transportní obal apod.), je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se Prodávající zříká všech závazku, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a partnerem Kupujícího pro reklamaci se stává dopravce.
d) Reklamace v záruční době je uznána jako oprávněná pouze u Zboží zakoupeného u Prodávajícího a pouze osobě Kupujícím.


VIII. Vyzvednutí Zboží

1. Po vyřízení reklamace Prodávající informuje Kupujícího buď prostřednictvím SMS, e-mailem nebo telefonicky. Pokud bylo Zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení zasláno na adresu Kupujícího.
2. Prodávající vydá, případně zašle, Kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, popřípadě zdůvodnění zamítnutí reklamace.
3. V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 50 Kč za každý započatý den prodlení s vyzvednutím Zboží.

9. Další práva a povinnosti smluvních stran

9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

9.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr, je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

9.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

10. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

10.1. Prodávající tímto informuje kupujícího o zpracování jeho osobních údajů. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, vychází zejména z Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“), Zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jen „Zákon o ochraně osobních údajů“) a dalšími relevantními předpisy.

10.2. Prodávající pro níže uvedené účely zpracovává o kupujícím následující kategorie osobních údajů (dále též „osobní údaje“):
 

  •  jméno a příjmení;
  • adresa;
  • identifikační číslo;
  • daňové identifikační číslo;
  • emailová adresa;
  • telefonní číslo;
  • číslo bankovního účtu

10.3. Prodávající se tímto zavazuje dodržovat následující hlavní zásady ochrany osobních údajů:
 

  • při uchovávání a zpracování osobních údajů postupuje prodávající pouze v souladu s platnými právními předpisy;
  • osobní údaje kupujícího jsou používány pouze způsobem a pro účely, o kterém je kupující řádně a předem informován;
  • prodávající má zavedena vhodná technická a organizační opatření, aby zajistili odpovídající úroveň zabezpečení osobních údajů kupujícího;
  • kupující má vždy možnost prodávajícího kontaktovat a uplatnit svá práva plynoucí mu z GDPR, a to buďto písemně na adrese sídla prodávajícího, nebo emailem u příslušné kontaktní osoby

10.4. Prodávající tímto informuje kupujícího, že jeho osobní údaje zpracovává na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, jelikož je zpracování nutné pro účely plnění smlouvy nebo provedení opatření před uzavřením smlouvy, poskytování služeb/produktů, vyúčtování, řešení reklamací, stížností či uplatňování nároků ze smluv. Kupující tímto bere na vědomí, že poskytnutí jeho osobních údajů prodávajícímu a jejich následné zpracování je předpokladem nezbytným pro uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Neposkytnutí požadovaných osobních údajů ze strany kupujícího může mít za následek nemožnost plnění kupní smlouvy ze strany prodávajícího.

10.5. V případě, že k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dojde, bere kupující na vědomí, že jeho osobní údaje mohou být zpracovávány na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR pro účely informování kupujícího o nových službách, či produktech prodávajícího. Oprávněným zájmem prodávajícího je v takovém případě jeho zájem na přímém marketingu vůči svým stávajícím zákazníkům. Kupující bere na vědomí, že v takovém případě má kdykoliv právo vznést proti tomuto zpracování námitku dle čl. 21 GDPR.

10.6. Prodávající tímto informuje kupujícího, že jeho osobní údaje jsou poskytovány následujícím kategoriím příjemců:
 

  • zaměstnancům prodávajícího, kteří byli řádně proškoleni v oblasti nakládání s osobními údaji zpracovávanými prodávajícím, a kteří jsou zavázáni povinností mlčenlivosti
  • přepravním společnostem Česká pošta (IČ: 47114983) nebo GLS (IČ: 25642642)
  • poskytovateli účetního programu, společnost Trell-next s.r.o. (IČ: 05256526)
  • správci firemních stránek a e-shopu firmě ZMORWARE (IČ: 64731014)
  • účetní firmě KODEKA CZ, s.r.o. (IČ:28514092)

10.7. Prodávající zpracovává osobní údaje po dobu trvání smluvního vztahu mezi ním a kupujícím. Kupující bere na vědomí, že v odůvodněných případech může doba zpracování osobních údajů překročit dobu trvání smluvního vztahu, a to zejména z důvodu uplatňování právních nároků prodávajícího z již zaniklých smluv. Prodávající se zavazuje, že doba zpracování osobních údajů nikdy nepřekročí zákonem stanovenou promlčecí lhůtu 10 let.

10.8. Kupující tímto bere na vědomí, že má na základě GDPR právo zejména:
 

  • požadovat po prodávajícím informace ohledně zpracování osobních údajů;
  • požadovat po prodávajícím opravu nepřesných osobních údajů, s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení;
  • požadovat po prodávajícím bezodkladný výmaz osobních údajů, prodávající má povinnost výmaz provést, pokud je dán některý z důvodů stanovených v GDPR;
  • požadovat po prodávajícím omezení zpracování osobních údajů v případech stanovených GDPR;
  • požadovat po prodávajícím informace ohledně předávání osobních údajů třetím stranám;
  • v případech stanovených GDPR vznést námitku proti zpracování osobních údajů prodávajícím;
  • požadovat po prodávajícím přístup ke svým osobním údajům;
  • požadovat po prodávajícím poskytnutí osobních údajů ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, kupující má právo takto poskytnuté osobní údaje předat jinému správci, aniž by tomu prodávající bránil, a to v případech stanovených GDPR;
  • v případě pochybností o dodržování povinností prodávajícího souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na prodávajícího nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

10.9. Prodávající tímto informuje kupujícího, že v rámci zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.

10.10. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

11. Doručování

11.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího:

adresa sídla: Jana Kozáková, Budovcova 1147/82, Poděbrady 29001
adresa pro doručování: Jana Kozáková - Bosá Viky, Palackého 46, Poděbrady 290 01,
adresa elektronické pošty: info@bosaviky.cz
telefon: +420 725 293 140
www.bosaviky.cz

V Poděbradech 1.3.2021

Vypracováno v souladu s občanským zákoníkem.

Dokumenty ke stažení: 
 
1) Obchodní podmínky ke stažení ve formátu PDF zde.
2) Reklamační řád ke stažení ve formátu PDF zde.
3) Reklamační formulář ke stažení ve formátu PDF zde.

 

 

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Palackého 46/13
Pasáž Atrium (bývalý Sport, vedle hotelu Soudek)
Poděbrady

Map
Kontakty
Zákaznická podpora
Copyright © 2016 - 2021 Bosá Viky Poděbrady - boty pro zdravý život
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz